بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بارانی از جنس من

مردادانه های 95

1395/6/1 13:04
نویسنده : مامان الی
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همدم بهار تابستان پاییز و زمستان ها

سلام به باران همه فصلهام

گزارش یک روز غیر تعطیل:

صبح مامان آماده میشه واسه اداره مرحله آخر تورو بغل میکنم و میریم: مهد کودک باران اداره مانلی

بعدش تا ساعت 3همو نمیبینیم خطا

ساعت 3میدوم میام سمتت با قدمهای تند تند و تو حیاط از رو تاب پیاده میشی میدویی میای سمتم

این قسمت روز خیلی خوشایندمه میکشمت تو بغلم و بوس بارونت میکنم

بعدش که نق نق زدنات بسلامتی شروع میشه دنبال بهانه های ریز و درشت برای گریه ای

آهنگ برزی برزی رو درخواست داری همیشه تو ماشین

سپس از پله های خونه خودت باید بری بالا و هی بگی خسته شدم سکوت

سپس تر از اون تو خونه بازم به همه چی گیر میدی : برم تو یخچال، دسام بشورم، بستنی بده، ظرف بشورم و...

موقعی که میخوام بخوابونمت با لگد پرونی میگی آب تشنمه و پشت سر این گذا (غذا)بده مامان گشنمه . این برنامه ظهر و شب قبل خوابه

سی دی خاله ستاره رو جهت رهایی از بی انیشتین خریدم که زیاد چیزی عوض نشد بازم دلت با اونه

اما خداروشکر چندتا آهنگ جدید و موزیک تازه حفظ کردم و هی تو مغزم پخش میشه

از دست پیرمرد مهربون راحت شدم تا حددددددددددددی البته

بعدش با توسل به اندکی زور  سرسختی و پافشاری برای خوابوندنت بالاخره 4 یا 4.30 میخوابی

بیدار شدنت هم 6.30 یا 7... 

خلاصه یا برنامه خونه مامان جون داریم یا باباحاجی یا خرید

گاهی خیلی کم هم پیش میاد که خونه بمونیم . این گاهی یعنی یه بار در ماه خندونک بصورتی که خودت بیدار که میشی میگی بریم پایینخنده

بقیه ساعات به عصرونه خوری و بازیها(خفاش بازی (با چادر نماز)شغال بازی(با سایه ها)و آب بازیهاااااا در دستشویی یا آشپزخونه سپری میشه

مطالب مورد علاقه الانت خوندن شعر خاک تو سر رحیمی، دست بزنم من پا ب....من شادانم، کل بار هزار و سیصد، بوزی بوزی بوزالیه، باران بارانه وی باران بارانه  

یه عروسک جدید دیروز خریدیم باهم اسمشم خودت گفتی آرسنگیج

خیلی مهربانانه مادرانه نگهداری میکنی ازش

و اما روز غیر تعطیل:

تا 10میخوابیم بعد تو خوشحال از اینکه امروز خونه ای چشمات رو که باز میکنی میگی بیدار شدممحبت

بعدش برنامه صبحانه خوری با برنامه کودک داریم

و سی دی های خاله ستاره اکثر اوقات میریم خونه بابا مگر در موارد استثنایی که خونه ایم و یه چیزی با هم میپزیم

مادر و دختری

اگه تا ظهر خونه باشیم عصر بعد بیداری از خواب عصرانه حتما دیگه میریم بیرون خندونک

این بود گزارش روزهای پیچیده غیر تعطیلبای بای

دوستت دارم بیشتر از جونم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)