بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

اولین چت مامان دختری

1400/6/27 12:21
نویسنده : مامان الی
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته خونم

دلخوشی مامان

رفیق فهمیده با درک و شعورم

خب خبرای جدید اینکه با نیکو کلاس موسیقی کودک رو شروع کردید آموزشگاه کنار خونمون (نی لبک) با استاد مرادخانی.

 البته نیلا کوچولو هم شرکت میکنه کنارتون

دیگه اینکه سیم کارت دانش آموزیت رو توی تبلت انداختی و امروز که من اداره بودم بهم پیام دادی و من قشنگ ضعف کردم برای تک تک جمله ها و اشتباهات املاییت

مثل ازیزدلم- چتوری-سوبون(صبحانه) و....

دیشب هم سه نفری رفتیم سینما و کلی خوش گذشت بجز اینکه فیلمش خیلی غم انگیز بود (درخت گردو)

از هفته آینده هم انشالله کلاس دومی رو شروع میکنی

و مطمئنم مثل همیشه عالی هستی

سفر همدان هم با خاله طاهره و دایی محسن و هدی و مهدی رفتیم پیش نفرس که تو خیلی دوسش داری

حسابی بهت خوش گذشت توی اقامتگاه با خرگوشا توی گنجنامه هم باهم رفتیم زیر آبشار

عاشقتم که عاشق سفری

عاشق موسیقی عاشق فیلم عاشق رقص و البته آرایش کردن هممون و بلاگر بودن:/

دوست دارم نفس مامان، همیشه بخندی و آزاد و خوشحال برقصی زیبای من

پسندها (1)

نظرات (0)