بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بارانی از جنس من

پارتی + جشن الفبا+ فیلم بازی

1400/3/19 9:02
نویسنده : مامان الی
129 بازدید
اشتراک گذاری

به قول خودت سلام به  روح ماهت

اومدم واست خاطرات این روزارو بنویسم

درس و مشق تموم شد و تو تعطیلات تابستونیم

همچنان با نیکو و ثنا دور هم جمع میشید و 6 ساعت بدون استراحت بازی میکنید و البته دعوا سر گروه شدن و گروه کشی :)

دیروز جشن الفبا داشتی و توی قلعه والی با دوستات کلی خوش گذروندی با خانم فولادوند عکس گرفتید و موزه رو تماشا کردید

اولش که کلی نگران بودی که دلم برات تنگ میشه و بغض دارم ولی بعدش گفتی خیلی کم بوده زمانش

من فدای درگیری های ذهنیت بشم مادر

بهترین تفریحمون اینه که مامان فیلم و انیمیشن میگیره (آخرین فیلمامون cruella و پسر ابری بود) باهم میبینیم خوراکی میاریم و دو نفری دو ساعت میریم تو دنیای خیالیمون

و باید اعتراف کنم که من عاشق اون لحظه هام که باهم میخندیم اشکمون در میاد نگران میشیم و باهم آخر ماجرا کلی خوشحال و خوشبختیم

من کنارت خوشحالترین و خوشبخترینم درست عین آخر فیلمایی که باهم میبینیم

مامان خیلی دوست داره یه دوست داشتن بدون قید بدون شرط و تا بی نهایت...

پسندها (2)

نظرات (0)