بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بارانی از جنس من

سال 1400

1400/2/28 10:27
نویسنده : مامان الی
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارانم همه شادیم بیشترین وابستگیم

قشنگترین دلخوشیم

این روزها در حال شروع امتحانات پایان کلاس اولیم

خواستم اینجا برات بنویسم ببخشید اگه گاهی از تدریس به عنوان معلم کلاس اول خسته شدم یا کم حوصله بودم و ناراحتت کردم

چقدر حیف شد که این پایه مهم رو کلاس درس نرفتید و اینقدر درس و مشق رو شوخی گرفتید :))

خلاصه بگم که تو یه دختر همه چیز تموم باهوش جذاب زیبا و مهربوووووونی

تو کوچولوترین دلسوز مامانی و من میمیرم برات همراه همیشم

این ماه دوتا نی نی کوچولو به دنیای ما اضافه شدن . مهلا خانوم که دختر خاله طیبه س (همسایه طبقه بالایی و دختر عمه من البته)

و دومی نی نی خاله مریم دوست خاله هدی که یه شازده کوچولوی قشنگه

دیروز مهلارو دیدی و کلی از دیدن این موجود عروسکی واقعی متعجب و شگفت زده بودی

این روزا باهم پیاده روی میریم و بعضی وقتا دوچرخه ت رو هم میاری

قربون همه شیطونی ها و قد و بالات بشم من

دوستت دارم

پسندها (2)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
28 اردیبهشت 00 12:24
قدم های نورسیده مبارک 😘 مامان باران من دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنید😍