بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

قصه های تابستان 95

1395/5/11 9:55
نویسنده : مامان الی
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم عشق نابم دوست داشتن محضم

مامان تنبل اومدخندونک

در جریان باش که خیلی از مامانا اصلا وبلاگ نساختن چه برسه به آپدیت یک ماه به یک ماه و حتی بیشترخنده

بارانم بزرگ شدی و مرحله سخت پوشک گیرون رو هم بسلامتی پشت سر گذاشتیم (مامان یه ضرب المثل داره که میگه فرزند زمانی انسان میشود که شیر گیرون و پوشک گیرون تموم بشه )

انسان شدنت مبارک فرزندمبوسزبان

دختر ملوسم وقتی سر منو تو بغلت میگیری و میگی خوشگلم من چطور نفسم بند نیاد برات و چطور ادامه حیات بدم آخه

وقتی صدام میکنی عشقمخجالتمحبت

وقتی ادا درآوردن و ژیمناستیک کار کردنت رو میبینم(میگی آموزشعینک )

وقتی با دستای کوچیکت تَپ تَپ منو میخوابونی و لالایی میخونی

برام شعر میخونی گیر دادنای ترسناک پیدا میکنی

و من نقطه امن آرامشت میشم

چجوری اینهمه خوشبختی که تو بهم هدیه میدی رو میشه فقط با ی بوس خلاصه کرد

گوشه ای از کردار و رفتارت:

چند کلمه بد بلدی که از ذکر این موارد معذورم (فقط بدون که این کلمات یکیش بی شعورهنه)

ترس از سایه لوستر بزرگترین ترس این روزهاته با آهنگ مخصوص ترسناک دوتامون نگاش میکنیم (درِ رِ رِ)

بشدت به ارگ قدیمی و درب و داغون من گیر میدی و پاره ای از لحظات روز رو ب موسیقی اختصاص میدی با ضربات چکشی بر کلیدهای بیچارهمتنظر

همچنان محبوب ترین سرگرمی با اختلاف زیاد از بقیه اختصاص پیدا میکنه به :::::: آب بااااااااااااااااااااااازی

تبریک . و تسلیت میگم به فرشها اعصابم روانم و حتی ظروف غیر آب خوری

و البته عروسکهای بیچارت که مرتبا حموم لازم دارن

و صد البته که خودت حموم گریز و شامپو ترس شدی

علاقه به مسواک و نظافت دهان و دندانت قابل توجه و ستایشهخندونک

بی انیشتین (به قول خودت )رو هم لازمه از همین تریبون به عنوان سوهان روحم اعلام کنم

دریغا از دیدن سریالی برنامه مورد علاقه ای یا حتی یک موزیک برای دقایقی هرچند کوتاه

کتاب خوندن رو عین مامیت دوست داری و نمیذاری من کتاباتو بخونم میگی خودم میخونم و با کلماتی که در دایره لغات فارسی قرار ندارن داستان رو بازنویسی میکنی و من ضعف میکنم هر آن.

نقاشی ،ماژیک ها ، دستات پاهات لباسا اینارو هم باید اشاره میکردم و بگذرم خیلی زود هیپنوتیزمبگذریم

جوایز در قسمت خوراکی ها تقدیم میگردد به آدامس خرسی برای بازی در نقش بند آوردن گریت در همه حال

و رتبه دوم جایگاه به پاستیل پفیلا بادام و پسته بصورت مشترک تعلق میگیره

مکان مورد علاقه بعد از خونه مامان جون و بابا حاجی به سرزمین کوچولوها واقع در بلوار خرمرودی اختصاص پیدا کرد برای داشتن بپر بپر تاب سرسره ماشین سواری و کلی ابراز آشنایی به محیط و اینجور صحبت هاآرام

این بود گزیده ای از روزهای با تو بودن ، بهشتی که تو باشی و مامانی که من

برایم تا همیشه بمان معنای واقعی عشق ورزیدن آرزوی بدست اومدممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)