بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

باران پاییزی

1395/8/3 14:33
نویسنده : مامان الی
116 بازدید
اشتراک گذاری

اصولا وقتی به یکی میگن عاشقتم میگه منم

اما مامان بهت با تمام احساس میگه باران من عاشقتم میگی نه نه بابا عاشقتمه عینک

با تشکر ازت

سلام نفس من عمر و همه کس مامان

امیدوارم هر روزی که اینو میخونی شاد و سلامت و خندون باشی

الان آبانه بارون نداریم که فقط تورو داریم که بهترین بارونی . بگو به خدا که یه پارتی بازی کنه بذاره بباری از فردا طبق نقشه های هواشناسی مثلاقهر

گُپتم(گفتم) رپتم(رفتم) اپتادم (افتادم) جایگزینیت برای ف منو میکشه

ایام محرم نوحه حفظ کردی با باباییت

عجب گلی روزگار عجب گلی روزگار

اینو خیلی دوست داشتی و یادگرفتی زود

عمو امید هم اکنون در صدر آهنگهات قرار داره با بیشترین علاقه

دوست صمیمیت سامیار شده و کلی خداروشکر با هم خوبید

با روشنا ولی لج لجو و دعوایی هستیننه

عاشق بازی و اسباب بازی و کلا یاد گرفتنی و همچنین عکاسیییییییی با گوشی مامان . از روی کتاب قصه داستان سر هم کردن و البته مشقات رو کشیدن. همش میای میگی مامان یه خودکار میدی آی تروخداگیج میخوام مشقامو بکشمدرسخوان

من یه آهنگ زمزمه کنم سریع میگی چی میخونی مامان؟ و شروع به یاد گرفتنش میکنی

باهوشم نفسم

کلمات عربی کتاب هدی رو شناختی و شروع کردی به سوره توحید خوندن با یه عالمه تحریف البته خنده

کلمات رو گاهی حس میکنم بلدی بخونی یا از رو یه علایمی میشناسیشون

مثلا تبلیغ قلم چی رو دیدی گفتی اینا مال دیدان

کارت شهربازی رو تو کیف مامان پیدا کردی میگی مامان شهربازی تهراندلغکبوس 

امیدوارم از هوشت بهترین استفاده هارو بکنی بارانم

برام قصه تعریف میکنی یا خاطرات خیالی من غش و ضعف و ناتوانی حرکتی میگیرم از شدت علاقت

عادت کردی از مهد که میایم بری مغازه خرید اسمارتیز میخوام کاکایو میخوام پاستیل میخوام. وای وای وای د دسه باران

همچنان با خوابوندنت برنامه ها دارم میترسم علی آب جیش چی داریم بخوریم و.....

کتاب بخون آهنگ ببینم سی دی بذاریم، تمام راههای فرار از خواب رو امتحان میکنی بعدشم در اوج حرص خوردنهای من یا در حال جیغ و گریه بلندی یا هر هر میخندی دستم میندازی میگی عصبانیی مامان؟ که مورد دوم رو هزار برابر ترجیح میدم بخودا. خداروشکر علاقه به نوازش پیشونی پیدا کردی و یه راه خوب میانبره

ناخن خور شدی خیلی گریه ناراحتم اما سعی میکنم خیلی بزرگش نکنم برات

به مامانت افتخار کن زیرا در این وهله از زندگی همه برنامه های مجازی گوشیم رو حذف کردم در جهت بیشتر با تو بودن

فقط و فقط تو

منت نبود ها با عشق و علاقه لحظه هام رو تقدیمت میکنم عزیزترینم

میخوام که بازی کنیم برقصیم آواز بخونیم کارتون ببینم کلاس آموزشی و نقاشی داشته باشیم بریم پیاده روی عصرهای پاییزی و همه چیزای خوبه دنیا مال تو باشه ...

دوستت دارم همیشه برام بمون بانوی کوچیکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)