بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

تازه های 14 ماهگی

1394/2/14 13:57
نویسنده : مامان الی
243 بازدید
اشتراک گذاری

عکسارو بوس میکنی.آدمای مورد علاقت البته مثل بابا جون و فربدبوس

خودت رو توی آیینه کاملا میشناسی و با صدای ذوق مخصوصت شدت علاقت رو به خودت نشون میدی

صدای ذوق کردنت مال موقعهاییه که ازت میپرسم کسایی که میشناسی کجان ؟ به سمتشون بر میگردی همراه با صدای ذووووووووووووووق

ادا در میاری مثلا سرفه عطسه و جدیدا ادای آروغتعجب به همه اینا میخندی و برات خیلی شگفتی آورن.

کامل سرپا بدون تکیه میمونی و چند قدم بر میداری دوباره میخوری زمین یا میشینی خیلی برای خودت لذت بخشه دوباره تمرین کنی .برای ما هم البته اونم خیلی زیاد.

صدای هاپو و میمون هم به آموزشهای حیواناتیت اضافه شد هاپو میگه : ها ها .میمون هم که عاشقش شدی جیغ جیغخندونک

خیلی زیاد به پسته و گردو و بادام علاقه مندی.شیر و ماست و پنیرم همینطور +تخم مرغ . فدات بشم خوش غذای من

میگو و ماهی هم خوردی خیلی خوشحالم و خداروشکر میکنم

دیگه ....

گیر سر ، تل و کفش اینارو اصلا نمیپذیری.بنظرت دست و پا گیرن برای شیطنت

اگه چیزی خلاف میلت باشه جیغ بنفش میکشیقهر

با اسباب بازیات خیلی خوب ارتباط برقرار میکنی و عددهارو دارم یادت میدم بشناسیشون

بای بای میکنی با حرکات کج و کوله دست

میگم دوسَم داری میگی بَ یِ

من تا حالا چطور تو رو نخوردم نمیدونمبوس

ویرایش:

آخرین روزهای 14ماهگی: خیلی عصبی بازی در میاری عصبانی

چشم و گوش رو خیلی خوب یاد گرفتی که کجا هستن.با کمک فلش کارتا و سی دی های شادونه

راضیم ازت باهوش مهربونمممممممم

بعضی کلمه ها رو تازه من متوجه شدم که معنیشون رو کامل میفهمی و عکس العمل نشون میدی مثلا من شوخی شوخی گفتم (وِ دَ وَرِم)* زدی رو سرتتعجب. میگم بریم حموم میپری بغلم که بازم بهم ثابت کنی عاشق آبی .الان دارم بیشتر دقت میکنم که چ کلمه هایی رو به کار ببرم معذب شدم پیشت بشدتسکوتخندونک

* اصطلاحی در زبان کردی میباشد.پیگیر معنیش نشید لطفاگیج

پسندها (3)

نظرات (2)

زهره
16 اردیبهشت 94 19:59
ولی من قول نمیدم با خوندن این تفاسیر باران ببینم و نخورمش
ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 14:14
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی