بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بارانی از جنس من

بی دندون

1399/11/12 9:18
نویسنده : مامان الی
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر بی دندون خودم

در حال حاضر 2تا دندون بالا و دوتا پایینی افتادن

دوتا پایینی تا نصفه رشد کردن البته و یکی از بالایی ها هم به اندازه یه مورچه ریز معلوم شده

دیگه مامان نگه برات چقدر بامزه شدی نمیتونی س و ش رو بگی

دوستایی که این روزا داری از مرداد 98 که به خونه الانمون اومدیم ثنا هستش با تمام دعواها و لج کردنا اما بازم باهم خوبید و اصرار دارید پیش همدیگه باشید

نیکو دختر خاله آزاده هم یه هفته در میون میاد به جمعتون و سه نفری خونه رو میترکونید

یه دوست دیگه هم داری که اونو با مامان جون میرید خونه خاله و باهاش بازی میکنی. درسا نوه خاله صفیه ، که همیشه بحثتون در مورد تم تولد و عروسک های lol اینجور صحبت های عمیقیه

این روزا دیگه کتاب قصه هات رو میاری و میخونی و دقیقا همینجاس که من میمیرم برای این مرحله جدید و زیبا تو زندگیت

با سوادیت خیلی مبارکه بچه :)

یه نصیحت مادرانه از من داشته باش اونم اینکه کتاب یه رفیقه که همیشه میتونه حالت رو خوب کنه میتونه اینقدر قشنگ از دنیای واقعی پروازت بده که کیف کنی از کشف اینهمه ناشناخته ها

میتونی باهاش هر روز با سوادتر از روز قبل باشی

میتونی باهاش پا برهنه بری تو برفا بدون بال بری تو آسمونا بدون بلیط بری به همه جای دنیا 

میتونی کلی زندگی هایی جورواجور رو تجربه کنی کلی سرنوشت های مختلف و با هزاران شخصیت دوست بشی و عاشقشون بشی حتی 

ولی همیشه با دقت انتخاب کن از کدوم نویسنده کتاب میخونی

منم سعی میکنم همیشه برات هدیه کتاب های خوب خوب بخرم

دوست دارم و اینکه نفس منی قلب تپنده خودمی که بیرون از تنمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)