بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بارانی از جنس من

بهمن 99

1399/11/4 12:51
نویسنده : مامان الی
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام از یه مامان تنبلی که دیر به دیر مینویسه برات و دوس داره زود به زود بنویسه ولی

هدیه قشنگ من دختر زیبای مهربونم مدرسه که غیرحضوری شد و تو خیلی خوب داری با سواد میشی هرچیزی رو میبینی سعی میکنی بخونی و چقدر شیرینه این روزا برام که میبینم دختر کوچولوی توپولی لپ قرمزیم داره خانوم میشه

همچنان با ثنا در پیج آشپزیتون chefbaran2020 مشغول به فعالیت هستید و کلی خاطرات خنده دار پشت صحنه داریم.

به عضو جدید خانواده دایی محسن خیلی زیاد علاقمند و سرگرمی (تلاش میکنی اصفهانی یاد بگیری)

همچنان با هم معروفترین و بهترین انیمه هارو میبینیم و مطمئنم هیچ بچه ای تو 7 سالگی اینهمه فیلم و انیمیشن ندیده

انیمیشن ponyo رو الان خیلی دوس داری و مثل مامان انیمه های ژاپنی رو میپسندی

کیف میکنی از دیدن هر موجود کوچولوی بامزه ای چه آدم چه نقاشی چه هر شکلک و نقاشی حتی

و با صدای مخصوص میگی وووووی و لپ مارو میکشی و ما همه فرار میکنیم از دست لپ کشیدن های مداومت

من و هدی و طاهره بچه هاتیم من دریام هدی دلسا و طاهره دنیا

خیلی مامان باحالی هستی تو بازی

قبل خواب هم اکثر اوقات لالایی یا داستان گوش میکنیم و بعدش میگی حالا چراغ پخش فیلم توی مغزم رو روشن کنم و هرچقدر میخوام فیلم میبینم

رمز قبل خوابمون هم اینه که من دوست دارم تو میگی منم من میگم من بیشتر تو میگی باش من میگم مرسی

بعضی وقتا هم میگی بیا دیالوگ هامون رو عوض کنیم

با فربد هم کلمه های مخصوص خودتون رو دارید منزلا پنزلا و... :)

با سواد خودت میری توی گوگل سرچ میکنی آپارات کودک بعد روما و دیانا رو نگاه میکنی 

در کل که من فدای همه کارها و ریزه کاریها و موهای بلندت ابروهای کمندت

تازشم دیگه ناخنم نمیخوری و کلی بلند و قشنگ شدن عسل مامان

خب تا نوشته بعدی خدا بهمراهت چراغ خونم یکی یه دونم 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)