بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بارانی از جنس من

فصل جدید زندگیت

1399/6/15 12:09
نویسنده : مامان الی
213 بازدید
اشتراک گذاری

باران عزیزم دختر کلاس اولی من ، امروز پونزدهم شهریور 99 قدمهای کوچیکت رو وارد مدرسه کردی که با سواد شی قلب تپندم

مبارکت باشه خورشید تابانم ماه شب هام دخنر مهربونم

از استرس میگفتی دستام یخ زده پاهام ضعف داره لرز دارم(من فدای دغدغه هات) موقع جشن هم تو صف نموندی و اومدی بغل من نشستی

ولی وقتی رفتی کلاس حالت بهتر شد و کلی خوشت اومد خداروشکر

بمیرم برات که با ماسک چقدر اذیت بودی آخه چرا باید روزای قشنگتون پر نگرانی و ماسک و الکل باشه(خیلی غم بزرگی داشت جشنتون . دیدن صورت های کوچولوتون پشت ماسک)

از خدا ممنونم که دخترم بزرگ شده و سالم و سرحال میره مدرسه خودش مراقب تک تکتون باشه

چند شب پیش گفتی بزرگترین ترسم صفر گرفتنه :))))

من فدات بشم آخه با ترس هات فقط واسه مامان مهم اینه که تو یاد بگیری چطور خوشحال باشی چطور مفید باشی چطور بتونی به کسی کمک کرده باشی که دنیا جای قشنگتری باشه با وجود تو

من خیلی دوست دارم و برات آرزوی بهترین هارو دارم عشق مامان

پسندها (4)

نظرات (2)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 شهریور 99 8:12
عزیزم صفر گرفتن😁😁

انشالله هر چ@زودتر از شر این ویروس راحت بشیم
مامان الی
پاسخ
آره خیلی خوب بود)
انشالله
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
4 بهمن 99 9:45
با افتخار دنبال شدید💜💚 خوشحال میشم اگه افتخار بدید و دنبالم کنید🧡💛 لطف می کنید اگه به پست هام هم سر بزنید💙❤️