بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بارانی از جنس من

باران کلاس اولیِ مدرسه بلاتکلیف

1399/6/2 9:57
نویسنده : مامان الی
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قشنگترین فرشته روی زمین

به مهربونترین دختر دنیا که تحمل یه زخم کوچیک مامانش رو نداره

سلام به روی ماه رفیق کوچولوی مامان

خب فک نمیکردم این همه مدت ننوشته باشم برات

یه پیتر خرگوشه کوچولو خریدی البته چند ماه قبل هم مرغ مینا خریدیم و کلی بامزه بود حرفایی که میزد( صبح بخیرررررررر مینا ترشی بیار الو و...) بعدش تصمیم گرفتیم آزادش کنیم که بره خانواده پیدا کنه

همچنان داستان های قهر و آشتی با ثنا ادامه داره

از بهمن سال قبل درگیر کرونا ویروس شده همه دنیا و همه سبک زندگی ها فرق کرده

دیگه هیچکس به کسی دست نمیده کسی رو بغل نمیکنیم دیگه با خیال راحت نمیشه رفت سفر نمیشه رفت رستوران

و اینکه در کل نمیتونی به امن بودن دنیا اعتماد کنی

من خیلی ناراحتم که بچگی شماها دنیا اینقدر بهم ریخته و نمیتونی راحت از همه چی لذت ببری

الان تا میخوایم از خونه بریم بیرون میگی الکل الکل

امسال کلاس اولی مامان شدی

من به فدای قد و بالات چشم سیات ناز و ادات

شعری که همیشه مامان برات میخونه

درد موهای بلندت ابروهای کمندت لُپ های مثل قندت چشمای سیاه قشنگت

حالا منتظریم ببینیم مجازی هستش کلاس هاتون . میرید مدرسه چی میشه آخرش هنوز معلوم نیست

دیروز مانتو شلوارت رو گرفتم و همگی برات غش و ضعف کردیم چقدر خانم شده بودی کوچولوی ظریف خوشتیپم

خودتم کلی قر دادی و ادابازی درآوردی تو آیینه بعدش تصویری با تبسم میرزایی دوستت حرف زدین و بهم نشون دادین مانتو شلوار و عروسک ها و ... رو

عاشق این شخصیت رفیق بازتم من

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم اندازه سوالایی که اینهمه برات ایجاد میشه از آفرینش و کهکشان و رفتار آدما و ...

از مامان میپرسی اگه بگم فلان بعد چی میشه؟ اگه سوالی که تو ذهنمه سخت باشه چطور به شما بگمش :)

میگی مامان وقتی میگم ممنون بعد بقیه میگن خواهش میکنم من باید بگم ممنون؟

اگه سوسک بره تو قلب آدم چه بلایی سرش میاد؟ آخه سوسک تو قلب :/ بعد میگم نمیره، اصرااااار داری که اگه رفت چی میشه

خدا میخوابه؟ -نه

چطور میشه نخوابه آخه؟

اینهمه چیزارو خدا درست کرده ؟ _آره

چطور تونسته خسته نمیشه؟

و هزاران گونه از این سوالات...

بارانم همیشه مراقبتم همیشه هلاکتم و برای خوشحالی و یه لبخندت دنیامو میدم

مانلی

پسندها (2)

نظرات (1)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 شهریور 99 10:44
خدا حفظش کنه

چرا عکس نمیذارید؟
مامان الی
پاسخ
مرسیب عزیزدلم حتما میذارم