بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

باران خانوم بزرگ میشود

1394/3/4 10:31
نویسنده : مامان الی
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشمزه ترین قسمت زندگیم

این روزا 15ماهه ای.خدایا شکرت بخاطر تک تک ثانیه های این 15ماه.

این ماه برات سه چرخه خریدم

باز هم طرح گاو قسمتت شدخندونک

 سشوار کشیدی زلفونت رو

این ماه یه عروسک جدید اومد تو زندگیت .قبل اینکه برات بخرمش اسمشو انتخاب کردم بعد رفتم به قفسه عروسکا نگاه کردم که کدومشون میتونه سمانه باشه

 یه عدد سمانه کاکائویی

خاله شمسی برات این سری این کفشارو فرستاده بود که خودم عاشقش شدم حیف که هرکاری کردم اندازم نبود

 

 اولین دم اسبی

تازگیا خیلی شیک میگی با بای و خداحافظی میکنی

تازگیا عاشق این شدی که خودت قاشق در دست غذا بخوری و خیلی سخت تمرین میکنی

تازگیا هرجا که برم با صدای بلند صدام میزنی ما ما ، ما ما. و من صاحب همه دنیا میشم

تازگیا خیلی خوب و مسلط راه میری حتی دور میزنی سر پیچخندونک

تازگیا شمارش یاد گرفتی فقط بصورت اصوات آهنگین که متاسفانه تو هیچ نت خوانیی هم یافت می  نشود

تازگیا بگیم دوسم داری؟ میگی به یه.بگیم آماده اید بچه ها ؟میگی به یه

تازگیا همه دلخوشیه من شدی معنی نفس کشیدنم امید صبحهای بیدار شدن و شبای خوابیدن

پسندها (3)

نظرات (3)

رویــــا
20 خرداد 94 16:42
سلام الی جونم عجب دخمل نازی داری گلم..ماشالله همه تازگیهارو صاحب شده و امیدوارم هر لحظه زندگیش پر باشه از تازگیهای شیرین که تا تازگیهاش هست دلخوشی هم هست...از روی ماه باران جونم ببوس و به وبلاگ ما هم سری بزن صدالبته که خوشحالم میکنی
رویــــا
23 خرداد 94 18:54
سلام الی جونم قربونت بشم خیلی خوشالم کردی با اومدنت الی جونم وقتی ثمین یک سالش بود منم میگفتم عمرا بچه دوم نمیارم ولی خب با گذشت زمان راضی شدم و الان هم خداییش خیلی خیلی خوشحالم چون ثمینم یه یار و همدم دارهایشالله بزار باران جونم وقتی شش سالش شد یه برادر ویا خواهر خوشگل مثل عروسکم باران جان بیار مرسی عزیز دلم خیلی خوشحالم از آشناییتون چشم حالا شاید عوض شد نظرم
زهره
28 خرداد 94 18:13
آی عزیزممممم منم توی این همه تازگی باهاتون سهیمم با اجازه ناز نازکم دست فرمونت رو قربون بله بله تو از اولین روز با مایی خاله ای