بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

دختر مامان

1392/7/23 15:11
نویسنده : مامان الی
189 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم قشنگم امروز با خاله هدی و خاله طاهره رفتیم سونو گرافی

خیلی حس خوبی داشتم تازه هوا هم ابری بود بیشتر حالم رو خوب میکرد

رفتیم شکلات خریدیم تا من بخورم و تو خودت رو تکون بدی و معلوم بشه که پسری هستی یا دختر .

جون دلم بعد خوردن شکلات زودی تکون خوردنات شروع شد و تا خانوم دکتر اومد و نوبت ما شد مثل همیشه با بسم الله داخل اتاقش شدم و یکم هم استرس.

اول شروع به اندازه گرفتنت کرد و من ازش جنسیت رو پرسیدم گفت الان بهت میگم.

و زودی گفت که دختر هستی .

خیلی واسم جالب بود و نگاهم به همه دنیام عوض شد به خودم به بابایی به خاله ها

انگار شکل زندگیم با دختر شدنت مطبوع و خوش عطر شد فرشته مهربون مامان.

دخترم همدمم همرازم خیلی دوست دارم.

از خدا میخوام همیشه سلامت و شاد باشی و کنار من و بابا که عاشقانه دوست داریم روزگار سپری کنی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
2 آبان 92 3:04