بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بارانی از جنس من

13هفتگی

1392/7/1 15:16
نویسنده : مامان الی
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ببخشید که یه مدت طولانی نبودم

بخاطر پله داشتن خونمون خونه بابای بابا بودیم :)

اما الان برگشتیم یه خونه سه نفری عاشقونمون

بهترین خبر اینکه مامان جون اینا برگشتن پیشمون واسه همیشه خاله جونیا هر

روز هی منتظر قلمبه شدن من هستن و کلی دوست دارن

دیگه اینکه چهارشنبه سه ماه اول تموم میشه و فسقل من کلی بزرگ میشی

خدای مهربونم ازت بی نهایت به خاطر نعمت قشنگت متشکرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا(roshaaa نی نی سایت)
13 مهر 92 11:47
مامان الی چه وب قشنگی واسه نی نی درست کردی....... تند تند آپش کن دیگه مامان تنبل.....راستی لینکت کردم عزیزم
مامان کسرا
16 مهر 92 10:07
عزیزدلم خیلی خوشحال شدم انگارخواهرخودمی انشالله خداجفتتونوسلامت نگه داره