بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

دنیای این روزای ما

1392/10/21 12:10
نویسنده : مامان الی
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه زندگی مامان

امیدوارم شاد و سلامت باشی

این روزا تو هفته 27هستیم خداروشکر

کلی مامان گرد و قلمبه شده کلی دختر بازیگوش شده

با هم دیگه شبا قبل از خواب غزل حافظ میخونیم و لذت میبریم مامان با کیبورد برات آهنگ میزنه در حد خودم البته نه در حد بتهوون 

کلی کتاب آموزشی سفارش دادم که حسابی موقعی که پا تو دنیای ما میذاری بلد باشیم به بهترین شکل بزرگت کنیم دلخوشی(تکیه کلام من و بابا)

اولین برف زمستونیتم دیدی ١٠/١٠ خیلی خوب بود سه نفری عکس گرفتیم و یه ساعتی پای پنجره و تو کوچه بودیم.

الان که دارم واست مینویسم بارون میباره و باران کوچولوی من گشنشه (سر کاریم و نهار نخوردیم هنوز)

و داره تند تند لگد میزنه

بابایی همش میپرسه لگد زد کی؟؟

خلاصه دنیای این روزای ما پر از هفته شماری برای اومدنته

خوب بزرگ شو و توپولی

عاشقتیم

ویرایش:

هفته 27رفتیم سونو و دختر کوچولوم 1کیلو شده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره
18 دی 92 13:19
آفرین به این مامان فعال با این همه ایده های خوب و قشنگ ای جونم دختر شکموووووووووووووووووو
مریم (مامان آرتین)
20 دی 92 11:18
سلام سلام صدتا سلام چه وبلاگ خوشکلی ... خوشبحالت باران خانوووم با این مامان خوش ذوقت. ایشالا سالم و توپولی بیای توی بغل مامانت .
مامی رها
25 دی 92 16:25
27 هفتگیت مبارک باران 1 کیلویی انشاالله تا پایان هفته 40 همینجوری خوب رشد کنی خوشگل خانوم مرسی مامان رها جونییییییییی