بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

بارانی از جنس من

دخترک 700گرمی

1392/10/8 14:03
نویسنده : مامان الی
238 بازدید
اشتراک گذاری

یک گرم از وجودت تمام وجود من است دخترک ٧٠٠گرمی

یک تکان کوچکت میان جانم بزرگترین دلخوشی هاست دخترک ٧٠٠گرمی

به نحیف بودن تنت می اندیشم و دلم می لرزد برایت روحی محکم و استوار آرزو دارم. دنیای اینجا پر از ناشناخته هاست.

ظرافت انگشتانت خط تقدیر من است دعایم از هم اکنون پشت و پناه سرنوشتت.

وای اگر لحظه ای دل آزرده شوی...

همیشه تنت سالم باد همیشه خندان باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان آدرين
8 دی 92 14:15
ايشاله پاينده باشه اين باران كوچولوي 700 گرمی مرسی خاله جونی مهربونش
زهره
9 دی 92 2:33
واقعا زیبا نوشتی آمین برای همه دعاهای زیباب مادرانه ای که داری ودعای من لحظات خوش توام با سلامتی موفقیت برای هر سه شما
مامی رها
11 دی 92 17:07
انشاالله باران کوچولوی 700گرمی همیشه سالم و سرحال باشه مرسیییییییی خاله مهربونش