بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

بارانی از جنس من

1393/7/2 13:34
نویسنده : مامان الی
284 بازدید
اشتراک گذاری

اولین پاییز زندگیت مبارک، دختر بارانی من

 

با پاییز عاشق شو پشت پنجره خیس

برقص میون درختای نارنجی روی برگای خشک

موهاتو رها کن توی دستای باد

با پاییز بنواز پرواز کن برس به آسمون تو آغوش ابرای تاریک،

ببار ببار بی وقفه.مامان عاشق بارونه

حس پاییز هیچ جای دیگه ای نیست هیچ فصلی

راستی باران ،یادت نره تو پاییز از مامان بخوای برات ژاکت ببافم واسه روزای سرد زمستونیت.

عاشقتم بیشتر از پاییز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر
2 مهر 93 14:37
سلام پاییزتون مبارک من دختری دارم هم اسم دختر ناز شما با تفاوت سنی کم با فرزندتون.من شما را با اجازه لینک کردم خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم. ممنون حتما عزیزم عجب اسم قشنگی داره دخترت با کمال میل عزیزززززززززززم
زهره
12 آذر 93 16:40
120 ساله بشی باران قشنگم