بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بارانی از جنس من

اخرین اتفاقات تیرماهی

1393/4/30 18:34
نویسنده : مامان الی
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باران هر روز من

اخرین چیزهایی که یاد گرفتی:

با دستت بلوزت رو می کشی و می ذاری تو دهنت(عادت موقع خوابته)

راحت به سمت چپ و راست غلت می زنی

واکسن چهار ماهگیت با خوبی و خوشی سپری شد

اولین وعده غذایی 30 تیر لعاب برنج

مدل خنده هات خجالتی شده.فدات بشم ک خوش اخلاق منی و تا چشمات رو باز میکنی لبخند میزنی

دیگه هر روز با لذت چند قاشق اب می خوری.

داری با دستات اسباب بازیهات رو میگیری اما به سختی وقتی از دستت میفتن جیغ میزنی و گریه

این جدید ترین کارته البته به همراه عکس العمل به صدا زدن اسمت وااااای خیلی خوشحال شدیم خاله هدی اینو کشف کرد...

دندان گیرت رو محکم فشار میدی به لثه هات و لذت میبری

حساسیتت رو یادم رفت بگم تو خانوم کوچولوی من به لبنیات حساسیت داری و مامانی به خاطرت رژیم سفت و سخت گرفته.

خلاصه که همه دنیای من در تو خلاصه میشه امید مامان

بی نهایت دوستت دارم و این حس هر روز بیشتر از دیروز میشه

خدایا واسه همه مهربونیات ممنون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
30 تیر 93 19:11
دختر قشنگمون هر روز داره بزرگتر میشه و با دنیای ما آدم بزرگا آشناتر وای یعنی داره دندون در میاره عزیزم زهره مهربونم مرسی ک ب ما سر میزنی همیشه...دوستت داریم بسیاااار