بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

بارانی از جنس من

چهارشنبه سوری+ فریبرز

1396/12/23 11:08
نویسنده : مامان الی
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهارم بارانم رویش دوباره همه گلهااااا

وقتی به من میگی مامان تو همه نفس هام دوست دارم چطور ضعف نکنم چطوررررر

وقتی میگی تو بهشت دنیاهامی

قربون نوشته هات برم که اسم خودت را داری یاد میگیری کلی شعر دعای فرج اشعار مولانا و حافظ و نقاشی های خاص و زیباااات

همه چیز تمومم مهربون مامان

رفتیم بازار عید باهم کلی خرید جیگیلی میگیلی داشتیم و بهترین خرید با اختلاف زیاد فریبرز لاک به پشتیان هستن محبت یه فسقلی که اندازه انگشت کوچیکس خیلی تنبله و خیلی مظلوم چون هر چند دقیقه یه بار برای تست زنده بودنش با لیوان اونقدر روش آب میریزی که مجبور میشه شنا کنه و اثبات کنه زندس

دخترک من بشدت تو این روزا حساس شدی به لباس های مامان جون ( روسری داشتن ) و موهای هدای طفلکی

با یه حالت داد و بیداد چرا شما ها آستین کوتاه پوشیدین چرا من بلنده آستینام

هدی چندبار بگم موهاتو کوتاه کن لاک نزن و....

کلا فک کنم ستاد امر به معروفی

اما برای خودت دیشب تو جشن چهارشنبه سوری کلی رقصیدی و مارو هم دعوت میکردی

بلاخره مشخص کن کدوم طرفی هستی متفکر

دخترم دیشب خیلی بهت خوش گذشت تو آتیش بازی و رقص کوردی حساااابی خوشت اومد از این مراسم باستانی

امروزم تو مهد جشن نوروزی دارین با موسیقی زنده و عروسک گردانی

دختر گلم عزیزم نفسم تولدت نزدیکه و یه سال بزرگتر میشی قلب مامان دم و بازدمم شیرینی زندگیم

امن ترین حالت آروم ترین لحظه گرفتن دستاته ، همیشه برام بمون همه زندگیم

 

پسندها (1)

نظرات (0)