بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بارانی از جنس من

اولین کلمه های خواندن+ اختراعات بازیایی

1395/10/13 10:24
نویسنده : مامان الی
117 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته مامان رفت شکرستان و واست کلی کادو خرید و قایم کردم بالای کمد که هر روز یکیش رو نشونت بدم

چون من همه سلولهام بازسازی میشن وقتی تو ذوق میکنی

قربون شکل ماهت بشم آخه که خیلی قشنگ و خیلییییییییییییییییی با احساس نشون میدی احساساتت رو

این قسمت هیجانی و پر تب و تابت به بابا رفته که همه چیز رو با شگفت زدگی تعریف میکنه

به عنوان مثال خونه مامان جون که آماده میشدیم واسه عروسی تو تک تک مارو با ذوق و شوق بررسی میکردی و نظر میدادی به قول خاله طاهره خجالت زدمون کردی ماهم تعریف کردیم ازت محبت

آها ادامه قضیه کادوها: خمیر مجسمه ، آبرنگ، پاستل روغنی، مداد رنگی، سی دی و در نهایت تراشه های الماس برات خریدم که هربار یکیشون رو روو کردم و هی با هم بالا پایین پریدیم ...

اینقدر شیطونی که جاش لو رفت ولی دستت بهش نمیرسه و هی میگی مامان بازم داریم ؟عینک

عاشق مخفی کاریامم. بشدت مناسب برای مافیام

خلاصه اینکه این روزا حسابی مشغولیم با انواع بازیها چون روزا اکثرا نمیخوابی (خواب رو وسیله ای برای شکنجه میدونی و مرتب به محض اینکه میفهمی استارت برنامه خوابته میگی من نمیخوابم نمیخوابمسکوت اعتراف میکنم رو مخ ترین جملته )

انواع بازیهامون: نی میذاریم تو لیوان آب و قل قل میکنه غش غش میخندی یعنی در حد سرزمین والت دیزنی شگفتی آفرین بود اولین بار

آب ریخت رو مبلها .بالشتکشو درآوردم که خشک بشه مابقی بالشتک هارو کلا درآوردی و برای استفاده بپر بپر بکار بردی

منم بازی جدیدی به نام پات به فرش نخوره رو خلق نمودم .بالشت هارو چیدیم و باید از روشون میپریدی و پات به فرش نمیخورد خندونک بهمراه موزیک شاد و دست و جیغ و هورا .البته از همه بی اهمیت تر این وسط خرابی بالشتک مبلها بود. من همچین مادر باحالیمخجالت با همونا بعدش خونه درست کردیم و سقف و اینا براش درست کردیم اینجا بابا دیگه رسید خونه و مسئول ساخت بنا شد.

از همه بازیها مهم تر شروع کارتهای تراشه های الماس بود . کارت مامان و بابا رو تا حالا یاد گرفتی و هر کدوم رو هم با یه روز آموزشبوس فدای باهوشیات

یه آهنگ آشنا اول یکی از سی دی هات پخش شد من فقط گفتم چه آشناس بعدش که تموم شد گفتی: دوباره آهنگ رباتتعجب آهنگ برای رباتت بود و خیلی زود متوجهش شدی . هزاران ماشالله برای تو بادا

بعدترها حتی تو ماشین آهنگ (جز تو ) شروع که شد گفتی الان میگه جز تو

من به فدای تجزیه ها و تحلیلات موسیقیایی مغزت . اینارو مدیون موتسارتِ پخش شده در زمان جنینت هستم . مرسی موتسارت جان

با تلبت(تبلت) میری آپارات و برنامه بازار و میگی مامان دانلود کنم بی حوصله

نفسم بنده به نفست تا ابد بوسهمیشه شاد باشی و سلامت بانوی کوچکم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)