بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بارانی از جنس من

دوست داشتن مجنونانه

1395/9/29 9:34
نویسنده : مامان الی
108 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ دوست داشتنی مثل مادرانه دوست داشتن نیست یه حس عمیق یه عشق عجیب یه مجنونی که اسمش مانلیِ

من قربون شیرین زبونیات وقتی میگی مامان من مهربونم من خوبم

سوگند یاد کردن رو خاله طاهره یادت داده

و اما سوگندهات

سوگند یاد میگیرم تعجب ناخن نخورم دختر خوبی باشم چیز پرت نکنم و حتی برعکسش میکنی سوگند یاد نمیگیرمخندونک

عروسک قدیمیت رو مامانی پیدا کرده اسمش رو گندم گذاشتیم وقتی میخوابونیش خیلی دیدنیه میگی دردت بجونم بخواب عزیزم

تو دستشویی که به من میگی نگاه نکن زشته اون ز زشته اینقدر قشنگه که باورت نمیشه. تلفظش سر هم میشه با شبوس

روی گهواره آوان هم میخوابی هم عروسکات رو میخوابونی

به مدت یه هفتس که نطق داستان سرایی های واقعی و تخیلت شروع شده

به این صورت:

بدون مکث و نفس گیری داستان تعریف میکنی کلمات اضافه بینش  : فقط(ته جمله میاد)، بعد ،دیگه

آب دهن قورت دادنات مابین قصه محبت

اسباب بازی چسبونکی گرفتی کلی قطعات باحال داره مثل کلاه سیبیل دندون با لبخند پا دست و...

بین خودمون باشه خودم عاشقشم و مشغول میشم اوقات فراغتم باهاشقه قهه

حتی یه اسلایم خریدم محبوب قلبم شده خنده

بدان و آگاه باش که میمیرم برات که سلولهام با بوسیدنت شارژ میشن. جونم جون میگیره با جونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)