بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بارانی از جنس من

شاکی

1395/9/22 11:31
نویسنده : مامان الی
149 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه مهد نمیای چقد خوشحالی

گوشی رو بر میداری میگی من ازت شاکیم خداحافظقهر تعجبمامان جون ازت پرسیده کیه؟ گفتی مامان

از من شاکیییییییییییییییی؟!!! آخه چرا خو گناه دارم آخه

شبا دیگه بعد 2سال و 9ماه راحت میخوابی یکم باهم حرف میزنیم و بعدش روتو اونوری میکنی میخوابی جانانم آرامشم

لوس حرف زدنتو چیکار کنم ادای نی نی هارو در میاری مثلا فربد

آوان دختر عمه رو هم که دیدی بدتر شدی دنبال شیرخشک و گهواره اینایی

حتی میخوای بخوابونیش حتی برقصه کوردی باهات خندونک

دوربین گوشی من رو تنظیم میکنی از حالت سلفی به حالت دیگر. چجوری اینو یاد گرفتی

عاشق شوخی های اینچنینی هستی : من میگم بگو ااااا تو بگو الف زیر ب (غش غش میخندی) کلا قافیه دوست داری

عاشق شکلک درآوردن و چرخیدن و کارای عجیب اندر غریبی

رنگ انگشتی نقاشی با هر وسیله ای در حدی که تا گردن قاطی رنگ بشی خیلی مورد علاقته

دیگه اینکه من میمیرم برای تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)