بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

بارانی از جنس من

اولین آموزشهای بارانم

1392/10/2 11:49
نویسنده : مامان الی
179 بازدید
اشتراک گذاری

http://.munchkin.com/mozart-downloads  

 

سلام بهونه زندگیمون

لینک بالا چندتا از آهنگهای موتسارته که همیشه واست میذارم که گوش کنی .دست خاله بهار درد نکنه

دخترم باران قشنگم

من و بابا اولین آموزشهاتو شروع کردیم

لمس کردن و پیدا کردنت و در زدن و مزاحم شدن :))

پخش موسیقی تا دلت بخواد بی شمار از آهنگهای سنتی ایرانی و کلاسیک جهان بگیر (موتسارت و بتهوون) تا مدرن و امروزی و شاد

بعضی لالایی ها و آهنگات رو تو ماشین واست پخش میکنیم بعضی هارو موقع خواب و...

دیگه چشیدن مزه های مختلف هم یکی از آموزشهای مامانیه واسه شما دختری گلم که قراره باهوش ترین دختر زمین شی.

 

اسمت هم که همه عادت کردن باران صدات میکنن البته من طبق نذرم فاطمه صدات میکنم تا ماه اول دنیا اومدنت عشقم.

خاله هدی و طاهره هم کلی باهات حرف میزنن و مطمئنا به صدای اونا هم عادت کردی

این روزها هم با هم میریم سر کار و وقتی برمیگردیم با بابایی نهار رو آماده میکنیم سه نفری

چشم به آسمون میدوزیم که بارون بیاد و هوا ابری و زمستونی شه و ما لذت ببریم

فقط یه دعای مهم داریم که خودت خبر داری به فرشته ای که همیشه نگهبانته بسپار این آرزومون رو برآورده کنن.

سلامت باشی و شاد همیشه زندگیت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
1 دی 92 21:43
آمین آروزمند همه آروز های قشنگتون هستم عزیزم