بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

بارانی از جنس من

آخرین ماه 94

1394/12/26 11:46
نویسنده : مامان الی
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارانم

دخترک نمکی خودم

چقد قشنگ واسه عروسکات لالایی میخونی و حتی تهدیدشون میکنی ب اینکه پیشی میاد خندونک بخواب بچه

شهربازی مقصد و مقصود این روزاته

تا بیکار میشی و فرصت تنفس داری میگی شهربازی بپر بپر. بعد میگی خاموشه تاریخه

آهنگای زیادی بلدی پا بکوبم (دست بزنیم ما پا بکوبیم ما)

آهنگ نشد نشد دلم دلم دلم (چاوشی)

وایسا وایسا بارت (کارت) دارم

نه نمیمام نه نمیمام(حسنی)

اولین جملت با کلی تمرکز و دقت گفتی موخوام دسام بشولم محبت

دوس دارم (دوستت دارم)

حتی قسطنتنیه رو هم بلد بودی با یه تلفظ کج و کوله البته

همچنان با خوابیدن مشکل داری و باید در حالت علی (سرپا)بچرخونمت

نای نای هم روشن باشه

فعلا همینها یادم می آید دخترک

ممنون که امید زندگی مامانی

ممنون که شادی لحظه هامی

برای هممون سال خیلی خیلی خوبی آرزو دارم بارانم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
27 اسفند 94 19:57
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد