بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بارانی از جنس من

روح خداوند

1392/8/23 11:16
نویسنده : مامان الی
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

روز ٢١آبان که ٤ماه و ١٠روزه شدی بنابر روایاتی و البته قرآن، روح خدا در تنت دمیده شده

خیلی حس عجیبی داشتم

به نظرم بزرگترین اتفاق همه عالم خدایی شدنه

اینکه من دیگه باید بیشتر مواظب باشم با یه موجود کوچولویی که خدا از روح خودش به تنش دمیده چطور باشم...

دخترم از بس که تو فرشته ای این زمان مصادف شده بود با تاسوعای حسینی

دو سه روزه با بابا اومدیم تهران(اولین سفر سه نفریمون)

مامان هم نذرم رو ادا کردم نذر حضرت ابولفضل(واسه سلامتیت). حلوا درست کردیم و با خاله و صحرا بردیم هیئت...

به امید خدا سال دیگه بغلت میگیرم و میریم دسته و هیئت های عزاداری امام حسین قشنگ مامان

بی صبرانه منتظر دیدارتم سلامت و صالح باشی امید زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یلدا (رازین)
28 آبان 92 18:51
سرایش جون دعا میکنم خدا در پناه خودش دخترت رو نگه داره تا همیشه و امیدوارم قدر مامان مهربونشو درک کنه بوس بوس