بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بارانی از جنس من

آبان 94

1394/8/3 11:32
نویسنده : مامان الی
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم امید جونم نبض خونم

کلی کارای جدید و کلمه های تازه یاد گرفتی

باهوشترین من

حتی مفاهیم انتزاعی

حتی وجود باد که نمیبینیش باد که بهت میخوره یا درختارو تکون میده میگی بات

آره رو خیلی خیلی خیلی زیبا میگی

میگی بیا با حرکت دست که دستتو مشت میکنی

شبای عزاداری هر نوحه ای که شنیدی سینه زدی و گاهی لا ب لاش سیابه سیابه میخوندی

میا اسم ارمیاس

کلمه های جدید:

دوچرخه شُقُلات(شکلات) بالان(باران) آریانا (اسم عروسک ارمیا چیه؟ میگی آریانا) ناخن عمو معدت(عمو مهدی) آقا رقا (رضا)

عقَل(عسل) آ (آره به زبان کردی . اینو یه هو در جواب سیب میخوری؟ گفتی آخندونک) قیافه منتعجب

جلد پوشکت رو میندازی رو شونت و میگی بابای مامان بابای میگم کجا؟ میگی دده

کیفای منم خیلی دوس داری

غذا خوردنت که دیگه عمرا نمیذاری من بهت بدم فقط خودت قاشق میگیری دستت و روی سینی بزرگ میشینی و بریز و بپاش

کسی جرات نمیکنه آب بخوره تو هم سریع میگی آب

عاشق بلندی هستی روی میز تلویزیون جای مورد علاقه جدیدته و میز وسط هال هی بالا بالا بعدم دو سه میپری

خوراکیای مورد علاقت:چوب شور، پاستیل آقامس(آدامس)

خلاصه که این شرح حالی از روزهای پاییزی من با دختر کوچولوم بود

 

همیشه برام بمون نفس من

بارانی و بابا جونی مداح خوشتیپ و خوش صدا

چوب شور خورترین دختر دنیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
9 دی 94 17:27
فتح قله تی وی رو خیلی دوست داشتم شیطونک خاله