بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بارانی از جنس من

طوطی سخنگو

1394/5/7 10:29
نویسنده : مامان الی
359 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم فرشته مامانی سلام

هی سرت رو کج میکنی نگام میکنی یه هویی خوب من تاب و توان ندارم غش میکنم از خوشحالی

هی سرت رو کج میکنی لُپ بوس میکنی یه هویی خوب من اون لحظه چیکار کنم قلبم نایسته از شادی

هی صدای همه حیوانات و جدیدا الاغ و مرغ و خروس رو در میاری چه کنم آخه؟

هی هر چی بهت بگیم تازگیها یاد گرفتی مثل طوطی میگیش با اشکالاتی البته چه بگم آخه؟

به ارمیا میگی ارما

عمّه آلّه طالّه همه با فتحه

ممد رو هم میگی دایی ممدتعجب

وای عاشق این روز بودم که کلمه هارو تکرار کنی

نه گفتنت چقدر محکم و رساست

میگم باران دیگه نم نم نمیخوری میگی نه (کمی هم با عصبانیت)

بازیها و حرکات خاصی داری با لب و لوچه

همچنان عاشق ناف هستی به عنوان یه دکمه فشارش میدی نه تنها مال خودت که مال دوست و آشنا و اقوام سببی و نسبی رو هم

دیگه رقص دایره واری داری که نمیدونم مال بومیهای کدوم نقطه جهانه

اونقدری میچرخی که بیفتی تعجببهمراه خنده البته

فعلا همینها یادمه جان مامانی

میدونی که نفسم دقیقا بسته شده به نفسات؟

ویرایش:

بابا چیکار کرد؟

چشمات رو با جدیت گشاد میکنی و بدون لبخند زل میزنی بهمون

وای درجا ایست قلبی نکردم تا حالا شانس باهام یار بوده

تاب تاب:

هی میری پشت این مبلا و تاب تاب رو پیدا میکنی و گیررررررررررررررررررررر میدی تابتابتابتابتابتاب

خیلی بامزه میگی خیلی. سرهم تکرار میکنیخندونک بدون وقفه

بعد دو هفته خاله هدی رو دیدی و از شوق ازش جدا نمیشدی اصلا

کلمه ای که تازگیا خیلی تکرار میکنی آی آی هستش

نوک ناخنت به چیزی گیر کنه سریع میگی آآآآی

قلبمی همه همش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ورزش بانوان
7 مرداد 94 15:41
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
همراه رایانه
8 مرداد 94 11:11
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
مامان لیلا
8 مرداد 94 15:57
سلام عزیزم تبریک میگم انشاالله خدا دختر عزیزتون رو حفظ کنه ب وبلاگ منم سری بزنین ./
زهره
14 مرداد 94 21:29
وای خدایا دل منم که کلی قنج رفت من با دیدن عکس اول و آخر سکته ناقص رو زدم عزیزم برات بهترین ها رو میخوام دخترک کوچک دوست داشتنی تو عزیزترینمونی
مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:38
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. میشه لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. خواهش میکنم عزیزم... . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir