بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بارانی از جنس من

بارانه آوازه خوان

1394/4/21 14:17
نویسنده : مامان الی
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر روی ماهت

کافیه یک جایی در دور دست یا نزدیک دست صدای موزیک بیاد

ثابت میشی و میخکوب توی اون مکان گوش میسپاری ب صدا و بعدش که تموم شد شروع میکنی به خوندن

من موندم اگه بتونی حرف بزنی چقدر آهنگ اجرا میکنی در روز

موسیقی اجراییت با قابلمه و استکان و وسایل خونه هم شنیدنیه

یعنی هم تو کار آوازی هم ساخت آهنگ

خلاصه اینکه اگه بعدها دوست داشتی تو این زمینه ها استعدادت رو پرورش بدی بدون که مامان شدیدا باهاته

میخوام برات از همین الان سمفونیهای معروف دنیارو بذارم گوش کنی جان مادر

باشد که بعدها به دردت بخوره

هرچند از همون روزا که تو خونه آبیت بودی و دنیا نیومده بودی برات موتسارت میذاشتم

دیگه اینکه:

صدای گرگ و میمون هم به دایره آواهات اضافه شده

گرگه میگه اووووووووووووووووووو با لبهای گرد و غنچه شده

میمون هم میگه ای ای با صدای جیغ

این گزینه آخر رو خیلی ملموسه برات چون قرابت خاصی باهاش داری و علاقه شدید به جیغ در تمام حالتها

عروسکات رو خیلی مادرانه غذا میدی میخوابونی و لالالالا میگی براشون

لباساشونم گاها عوض میکنی

تو مهربون منی

ویرایش:22تیر94

مکانها خیلی خوب تو ذهنت میمونه هستی من

و اینبار شهربازی رو خیلی خوب شناختی و حتی تو ماشین که باشیم از کنارش رد شیم چنان گریه ای میکنی و اشکات تند تند میریزن میگی تا تاب

تمام تابهای دنیا فدات بشن همچنین سرسره ها چرخ فلکها همشون دورت بگردن و از حرکت نایستن

و من نیز دورت بگردم همچنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
25 تیر 94 14:25
عزیز با ذکاوتم برات قدم های بلند و پله های ترقی بزرگ رو آرزو دارم . خاله هم پشتته