بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بارانی از جنس من

تو و جدیدترینها

1393/10/6 10:06
نویسنده : مامان الی
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

عروسک جدیدت ک خاله فهام فرستاده بود رو در عرض نیم ساعت بی لباس کردی و جعبه موزیکالش رو درآوردی دل روده طفلی دراومد :(

دوتا دندونت منو کشته خندونک

بازم سرماخوردگیگریه

کلاهت رو میکنی جورابات رو و بلوزت همچنین

با لالایی مهتاب اومده بالا که برات میخونم میخندی بجای خوابیدنشاکیکم میخوابی خیلی کم خوابی...

با هربار خوندن پیرمرد مهربون دنبال تلوزیون میگردی تو هر خونه ای

پرتقال خوریت مبارک. با هر طعم جدیدی که میچشی روح من شاد میشه خوشحال میشم که فهمیدی پرتقال چ خوشمزسمحبت 

موهات رو همه متوجه شدن بلند و پر شده اومده تو چشمات ی بار کوتاه کردم جلوشو چتری .دوباره برم تو کار اصلاحفرشته

با آهنگ مخصوصی که بابای بابا برات میخونه میرقصی بشدت.خونه خودمون عکسشو میبینی بازم میخندی و رقص...

مجله و روزنامه میخوریخندونک

به همه جا چنگ میزنی که بلند شی .راحت راحت چهاردست و پا میری روی زانوهات و انگشت شست پات قرمز شده ای جونم تلاشگر من.چقدر چهاردست و پا رفتنت شیرینه.

آهنگی که بشنوی رو سریع اداشو در میاری با آ آ آ آ

عاشق جاده یک طرفه مرحوم مرتضی پاشایی هستی یعنی تا تو ماشین واست میذارمش پای من سوراخ میشه اینقد میشینی بلند میشی.

اولین یلداتم مبارک عشق زندگیم

اولین برف زندگی خانوم باران روز دوم زمستون بارید . و تو باران برفی من شدی

مامان عاشق برفه سکوتش بهترین حرف دنیاست.

پ.ن مامان شاعره

این روزها هوا ابری است .دلم غمگین عاشق شده است

 شاد شاعر شده ام

و  دلبرانه وجود من شده ای.

چگونه و چه اندازه خدا را برای تو شکر کنم که کفایت کند که راضی شود کاش خودش بگوید چقدر تا من هزار برابرش را سجده کنم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

زهره
12 دی 93 16:16
خیلی عالی و با ظرافت نوشتی کلی لذت بردم از خوندنش همیشه شاد باشید بهترین های من
مامان الی
پاسخ
ممنون بهترین دوستی عالم میخوایمت خیلیییییییییی زیاد