بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بارانی از جنس من

نه ماهگی، ماه مورد علاقم

1393/9/5 9:50
نویسنده : مامان الی
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر من

همیشه عاشق نه ماهگی نی نیها بودم و الان به لطف خدای خوبم یه نه ماهه شیطون دارم

دست دسی یاد گرفتی دستارو قفل میکنی و بالا و پایین میبری خیلی حرکت بامزه ایه

همراش میگی د د

دادا  گفتن رو یاد گرفتی

یه وقت نگی مامان هاعصبانی

به محض لباس پوشیدن میگی دَ دَ

یعنی خوشم میاد مثل خودم عاشق بیرون رفتنیو از خونه فراری :)))

دیروز 4آذر خودت خودجوش و سرخود شروع به چهاردست و پا رفتن کردی اول عقب عقب بعد جلو جلو.حیف من اداره بودم مامان و هدی دیدن و ذوقیدن.اما عصرش دوباره انجام دادی هرچند کوتاه هرچند کم اما شیریییییییییییییییییییییییین اما دوست داشتنی.

آهان دندون سرسخت تو همچنان در حال نبرد با لـثه میباشد.دو شبه که بد خواب شدی و گریه میکنی.

ولی ما دیگه مامان و دختر محکم و قویی هستیم و بیدی نیستیم که با این بادا بلرزیم.

دوستت دارم همدم کوچک شبها و روزهایم.

اولین سالگرد ازدواج مامان و بابا که یه دختر هم به جمعشون اضافه شد

عکس سلفی بارانزیباچشمک

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فهام
10 آذر 93 12:58
خاله فدات شه الهی قربون اون چهار دست و پا رفتنت بشم من کاااااش دندونت زودتر در بیاد که کمتر اذیت شی عاشقتم گل باقالی خاله
زهره
12 آذر 93 16:20
پس از دندون های کباب خوری خوشگل خانم دارن در میان به سلامتی عروسک خانم