بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

بارانی از جنس من

شیطونک خونه

1393/8/26 8:23
نویسنده : مامان الی
197 بازدید
اشتراک گذاری

یه شیطونک بازیگوش تو خونه ی ماست

که میگیم ماهی شو لباشو غنچه میکنه و ماهی میشه

الکی ادای سرفه در میاره که ما بگیم وای چی شد و دوباره تکرار این بازی

شیطونک بازیگوشم نبض خونه ی ما تو هستی

تا منو میبینی حتما نق نق میکنی که بغلت کنم

دیروز از لای در اتاق مهد نگات میکردم فرشته من آروم داشتی بند بالشت رو میخوردی چشمت به من افتاد (خاله بهار میگه همیشه نگاهت به دره که من کی میام گریهنکن اینکارو) هی نگاه کردی هی نگاه کردم هی نگاه کردم هی نگاه کردی بعد یه هو گفتی : اِااااااا و صداهای التماس گونه که بیام پیشت.

بغل گرفتن بوییدن و بوسیدنت بهترین کار دنیاست.

تا من یه ربع تو آشپزخونه بودم دیدم بابا حدود 100تا عکس با یه زاویه و مضمون ازت گرفتهتعجب

باران میبارد و من عاشقممممممممممممممممم

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فهام
27 آبان 93 14:04
خاله قربونت بره بارونم عاشقتم ماهم عاشق خودتو اون فسقلیم
زهره
12 آذر 93 16:24
و من همچنان محو مضمون این عکسم که ( گوبای نگاه زیبای یه فرشته کوچولو هست) هنری چند از هنر مردان