بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بارانی از جنس من

دنیای آدم بزرگا

1393/8/19 9:57
نویسنده : مامان الی
190 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس کوچک من

مامان رو بخاطر لحظه هایی که خستم ببخش

مامان رو ببخش اگه گاهی خوابم میاد و میخوام تو هم بخوابی

مامان رو ببخش اگه به اندازه کافی لایق داشتنت نیستم

اگر هر ثانیه از خدا سپاسگزاری نمیکنم که تورو دارم

اگر بعضی اوقات فقط بعضی اوقات صدامو بلند میکنم

اگر هربار تورو به اسم فرشته مهربون صدا نمیزنم

ولی بدون که آدم بزرگا بعضی روزا دلشون میگیره حالشون زیاد خوب نیست یه خورده یادشون میره که بهترین هدیه خدا بچه هان.یه خورده ذهنشون درگیره.

ولی ولی ولی بدون که مامان نفسش بسته به نفست.یک لحظه تو نباشی هیچ چیز این دنیارو نمیخوام

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

پسندها (2)

نظرات (1)

زهره
12 آذر 93 16:26
خستگی که با داشتن این نینی های کوچولو حتما شیرین تره عزیزم