بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

بارانی از جنس من

بازی و شوخی،شخصیت شناسی

1393/8/14 11:59
نویسنده : مامان الی
164 بازدید
اشتراک گذاری

شدیدا دخترم شوخه قلقلکی و خوش خنده

دست ب شیکمش بزنی غش کرده از خنده

شوخی جدیدت اینه که با انگشت لای دهنت میذاری و آ آ با با میگی صدات میلرزه خوشت میاد

فدای تو بامزه کوچک

خیلی عاشق شعر و داستانی با دقت گوش میدی.جدیدا تلوزیون هم بیشتر نگاه میکنی عشق کوچولوم.شبکه persian toon

میگن شخصیت هرکسی رو میشه از همون ماههای اول زندگیش شناخت

دختر من:

اجتماعی:(همیشه اولین نفری که با طرفت مخصوصا اگه بچه باشه خنده و اداهاتو شروع میکنی)

کنجکاو:(همیشه هرجایی که بری حتی اگه قبلا هم اومده باشیم با نگاه پرسشگر و دقیق نگاه میکنی.به اشیا به افراد با نهایت توجه عکس العمل نشون میدی)

بازیگوش:(به هیچ عنوان موقعی که خوابت نیاد و تو حال و هوای بازی باشی بیخیال نمیشی و باید یکی بیاد تو رو بغل کنه و بازی کنی بخندی!!!!) اکثر دعواهای ما هم بخاطر همینه که مامان لالا داره و تو جیغ و گریه که شیر نمیخوری و بازی میخوای قهر

بقیه خصوصیات ضمیمه میگردد

مهربان:دل هیچ شخصی رو نمیشکنی و به همه لبخند یا قهقهه یا جیغ میزنی.بسته به نوع اکتیو بودن طرف

پرتوقع: اگه کسی سرش به کار خودش باشه و بهت محل نذاره و تو اونو بخوای بغلگریه میکنی.عجبا سکوت

نازک نارنجی:خدا نکنه کسی دستش اشتباهی بهت بخوره گریه اااااااای سر میدی غریب.

در کل خیلی خوبی خیلیییییییییییییی

اینم پاره ای از خصوصیات گل دختریمحبتبوس

باران و رفیق شفیقش:نرگس

جوراب پای راستت

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فهام
27 آبان 93 14:07
واقعا نازک نارنجی هستی موش کوچولو امان از اون لحظه ای که خاله احساساتی بشه و لپت رو بکشه قورتم میدی هاهاها ریداره فررررررررره
زهره
12 آذر 93 16:30
و اینم یادت رفت بگی که گربه رو دم حجله میکشه ( اشاره به گیسوان خودم ) من که حساب کار خودم کردم کلا گل دختر ما خیلی خوش برخورد و مهربونه عین مامانشه عاشقتیم کلاااااااااااااااا