بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

بارانی از جنس من

شادمانه کودکانه

1392/12/7 10:51
نویسنده : مامان الی
268 بازدید
اشتراک گذاری

 تو در وجود من رشد میکنی،میان خانه کوچک آبی ات. و من سپاس میگزارم خدا را برای آفرینشت. لحظه هارا میشمارم برای آمدنت تا سهم من از کودکانه زیستن شوی. من دوباره قدم میگذارم به دنیای ناب ناب کودکی.
وقتی بیایی با هم شادمانه خواهی...م خندید به دور از دغدغه های کوچک و بزرگ زندگی. دست در دست هم دلمان ضعف میرود برای عروسکهای پشت ویترین.لباسهای پرچین و گل دخترانه.
میله های سرد تاب را محکم میگیریم و رها میکنیم خودمان را در بی خیالی دنیای قشنگمان.ترانه های شاد کودکی،دویدن های بدون خستگی،قصه های پر از پایان خوش،خنده های بی دلیل...
با تو غرق محبت های بی دلیل میشوم،مهربانی های بدون توقع
دوباره کلاس اول میشوم و شیرینی نوشتن اسمم را تجربه میکنم و...و...و...
و تو تکرار شادمانه زیستن های من میشوی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان امیرعلی جیگر
10 اسفند 92 12:23
زندگی کن و لبخند بزن بخاطر آنهایی که ازنفست آرام میگیرند،به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره میسازند.
مامان ماهان
12 اسفند 92 11:24
شدیـــــــــدا لایک خیــلی زیبا بود
زهره
12 اسفند 92 13:41
مثل همیشه عـــالی
لیندا
13 اسفند 92 7:42
سلام الی عزیزم واسه سلامتی باران زیبات دعا میکنم... ایشالا صحیح و سالم بغلت بگیریش و یه دخمل صالح واست باشه... واسم دعا کن الهام.خیلی محتاجم به دعات