بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بارانی از جنس من

لوبیای سحرآمیز مامان

1392/11/12 8:24
نویسنده : مامان الی
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارانم دختر قشنگم

امروز وارد ماه هشت شدیم از خدای بزرگ و مهربون بی نهایت سپاسگزارم که از روح خودش در من دمیده تا مراقبش باشم و یه زمینی به زمین اضافه کنم با رسالت خاص خودش . امیدوارم تو از بهترینها باشی

دخترم هر وقت من دراز میکشم یه حالتی داری که میای خودتو میچسبونی ب پوستم و سفت میشی وقتی لمست میکنم شکل یه لوبیای سحر آمیز توپولی و من حسابی ذوق میکنم همش با خودم فک میکنم این الان کجای بدنته؟

بالاخره سرویس تخت و کمدت رو سفارش دادیم.کلی هم تزیینی گرفتم استیکر و تابلو نمدی واسه کنار تختت.

امیدوارم دوسشون داشته باشی.

مامان سعی میکنم سخنرانیهای دکتر هلاکویی رو حسابی گوش کنم و به یاد بسپارم چه کارایی باید انجام بدم یا انجام ندم.

بدون که دوستت دارم اونم از نوع بی نهایتش

ویرایش: دخترم 10بهمن 92 وزنت 1400بود.فدای تک تک عناصر وجودیت :)

بازم باید هی آب بخورم هی آب بخورم.آخه دکتر گفت مایع دور نی نی کم شده :(

من به خاطرت همه کار میکنم آب خوردن که آبه خوردنه :))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلااااااا
9 بهمن 92 12:35
عسیسسسسسسسسسم هشت ماهگیت مبارکککککک ان شاله به سلامتی بیاد بغلت سرایش جونمممممم راستی اون سخنرانی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی خاله ای مهربووووووووووون من. همچنین نی نی شما سخنرانی های دکتر هلاکویی در مورد تربیت فرزند از بدو تولد تا سه سالگی البته تا نوجوانی هم داره تو نت سرچ کنی میتونی سفارشش بدی خیلی عالیه
زهره
10 بهمن 92 2:56
خوشبحال این نینی ما با مامان خوب و مهربونش به سلامتی عزیزم انشالله هر دوتایی این ماه هم به آسونی بگذرونین سه تایی یه عمر کنار هم خوش باشین منتظر عکس های خریدای باران قشنگم هستم ممنون ممنون عزیز دلم چشم سرویس خوابش آماده شه عکس میذارم ممنون از آرزوهای قشنگت
مامی رها
13 بهمن 92 11:53
7ماهگیت مبارک لوبیا کوچولو...........انشاالله بسلامتب این 2ماه هم بگذره و بیای بغل مامان جون مرسی عزیزززززززززززززدلم
رایان پادشاه پاییز
13 بهمن 92 16:11