بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بارانی از جنس من

خوش اومدی به زمین

1392/5/31 16:45
نویسنده : مامان الی
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

امروز واقعا باورم شد که مامان شدم

وقتی دکتر گفت تکون نخور تا صدای قلبشو واست بذارم در کمال ناباوری یه هو صدای تپش قلبتو شنیدم

صدایی که بهترین صدای زندگیم شد

به زمین ما آدما خوش اومدی

امیدوارم لیاقت داشتنت رو داشته باشیم

و اینکه میخواستم بدونی مامان و بابا خیلی خیلی دوست دارن تمشک من

الان تو هفت هفته ای

از همه حرفا مهمتر یه تشکــــــــــــــــــــــــــــــر ویژه از خدای خوب خوب خوبم که دلمو شاد کرد

ازش خواستم که به همه کسایی که آرزو داشتن این نعمت رو دارن لبخند امروز منو هدیه بده

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ریحانه
1 شهریور 92 20:19
سلام داداشم سالمه!!!
Anonymous
26 شهریور 92 17:11
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
زهره
2 دی 92 21:34
آمین عزیزم به خاطر آروزی قشنگت برای همه منم ازت ممنونم دعا میکنم منم تندی پشتت بهت برسم آمین آمین
مریم
23 آذر 93 10:15
من که اونروز گریه میکنم